mittlivochlitetill

Alla inlägg under juli 2011

Av Emma - 31 juli 2011 17:31

Hej på er!


idag har jag varit med linny igen , och vi har varit och badat i karlsby och sånt.

men i alla fall vi ska sova över , och jag vill vara utan datorn ett tag & njuta lite av sommarlovet.

Men jag kommer tillbaka om minst en vecka eller tidigare!!;).


så håll utkik i vilketfall!:D


ha det bra!!:)



Av Emma - 30 juli 2011 10:56

hej hej!


har precis ätit en smarrig frukost:) , men om ca. en timma ska jag till min kompis Linny.

kanske bloggar något hem ifrån henne , men utan bilder i såfall...:(


Men jag bjuder på ett " bra inlägg" ikväll med bilder!

så håll utkik:D


Ha en super bra lördag allihoppa!!


 

Av Emma - 30 juli 2011 09:53

skriver senare.

Av Emma - 29 juli 2011 20:06

Nu är det filmtajm!


vet inte en vilken film det blir, men något bra blir det väll:D.


Ha en bra fredag kväll! , så ses vi imorgon=).


TUMMEN UPP FÖR ATT DET ÄR FREDAG!


 

Av Emma - 29 juli 2011 18:00

precis kommit hem från ica maxi , var där och handlade med familjen.

Och snart ska vi äta tacos.Sen blir det mys och en film:).


Ha det bra!=)


juste!


mamma hade köpt två nagellack till mig och lillasyster idag , här är dom!:)

mitt är det rosa och det gula är lillasysters:)



 

Av Emma - 29 juli 2011 17:30

Jag hittade ett par jeans som bara ligger i garderoben och skräpar , tänkte sy om dom , men till vad!? , hm...



shorts såklart! sen ska jag " styla" dom med att sy dit lite fina små pärlor.

jag är inte klar än men jag visar när jag blir klar någon dag!


 

Av Emma - 29 juli 2011 15:16

Hej på er!

har ni det bra?:).

Mamma och henke funderar på om vi ska åka och hitta på någonting , så det blir säkert någonting. Och jag var nyss ute i trädgården och tog lite kort. Här är en av dom:).


 

Av Emma - 29 juli 2011 13:00

Har precis målat naglarna , jag är inte så bra på det och så har jag väldigt korta naglar. Okej jag kan ju säga att jag biter på naglarna ...  haha;) , vill verkligen sluta men det går inte!. Någon mer som har sånt problem!? , komentera i sånnafall:)


Men i allafall vart endå rätt nöjd , det funkar att ha i alla fall!:D.


 

det här är jag=)

Hej!

 

Jag heter Emma & är 13 år.

och på fritiden spelar jag bakset och är med kompisar & shoppar.

 

I min blogg får ni följa mitt liv & annat kul!=).

 

Har du synpukter / frågor kan du alltid komentera eller fråga i " frågerutan".

 

kram Emma    

 

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Recept på smarrig hallon / jordgubbs smoothie

recept på enkel hallon / jordgubb smoothie!

 

ta en mixer , häll i så mcyket naturell yoghurt du behöver . Häll i lite upttinade jordgubbar & hallon , mixa. tillsätt sedan 1 tsk vaniljsocker , mixa.

 

servera i glas & piffa till med ett sugrör & två hallon.

 

Lycka till!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards