mittlivochlitetill

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Emma - 8 augusti 2011 21:01

Heeeeej!=)


Felicia  sover över hos oss i natt  :)


tänkte passa på att säga godnatt till er så syns vi imorgon , för det blir nog inget mer inlägg ikväll!


puss:D


 



Av Emma - 8 augusti 2011 19:52

har varit på IFK med felicia & hanna . Henke ( min bonuspappa) skulle stått i kiosken för isak min bonuslillebror skulle spela fotboll. Så vi tog oss ansvaret att stå i kiosken.


Vi hade riktigt kul :D


jag och felicia är taggade!!!;)


  Gulliga felicia   96:orna har träning   felicia :)<3

lillasyster äter godis  

  sen fick Chaplin ( våran hund) vara med i kiosken! sen fick kiosken heta , chappes kiosk , lite smått gulligt (a'<3

Ha det bra! 

Av Emma - 8 augusti 2011 15:56

blir att titta på någon rolig film med  felicia och min lillasyster:)

kommer inte ihåg vad filmen hette , men den är säkert bra i alla fall.


ha det bra!



så gulliga!;)

  vi är laddade , nu blire film!  

Av Emma - 8 augusti 2011 13:49


 


Av Emma - 8 augusti 2011 13:43

    shorts : hm , linne: hm , cardigan : lindex , armband : ?


ha det bra!  

Av Emma - 8 augusti 2011 11:16

Godmorgon!?


lite sent inlägg men jag gick upp vid nio idag drack lite vatten sen tog jag på mig

lite träningskläder och tog fram skorna , och sprang ut och jogga i ca . 20 min.

riktigt skönt . Sen åt jag en knäckemacka och sen hoppade jag in i dushen ,

ne jag skojja bara , jag gick in i dushen!;).


och nu ska jag bara städa lite i mitt rum ( det ser ut som om någon släppt ut en bomb...)


See ya later..


fint väder idag i alla fall=)


vilken fin " utsikt" vi har från vårt hus...;)

    

Tidigare månad - Senare månad

det här är jag=)

Hej!

 

Jag heter Emma & är 13 år.

och på fritiden spelar jag bakset och är med kompisar & shoppar.

 

I min blogg får ni följa mitt liv & annat kul!=).

 

Har du synpukter / frågor kan du alltid komentera eller fråga i " frågerutan".

 

kram Emma    

 

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Recept på smarrig hallon / jordgubbs smoothie

recept på enkel hallon / jordgubb smoothie!

 

ta en mixer , häll i så mcyket naturell yoghurt du behöver . Häll i lite upttinade jordgubbar & hallon , mixa. tillsätt sedan 1 tsk vaniljsocker , mixa.

 

servera i glas & piffa till med ett sugrör & två hallon.

 

Lycka till!

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards